Eko marketing

Tudi najboljši produkt, dogodek, ideja, projekt ali storitev ne prinašajo nobene vrednosti, če ne dosežejo svojih potencialnih kupcev. Z večnamenskimi kozarci CUPUP zajamete več področji marketinške predstavitve. Osnovni koncept je vsekakor ekološkega značaja, saj boste z uporabo kozarcev pozicionirali svojo blagovno znamko, izdelek ali storitev kot ekološko ozaveščeno, s tem pošiljate uporabnikom jasno tržno sporočilo, ki veže močna pozitivna čustva ter povečuje možnost ponovne vrnitve kupca. Poleg tega vam nudimo možnost podrobne personalizacije in izdelave kozarca po naročilu. Zunanje stene uporabnega kozarca se tako spremenijo v promocijski kanal, kjer lahko oglašujete datum dogodka, glasbene izvajalce, blagovno znamko ali različne kombinacije po vašem izboru.


Spomin, ki ne zbledi

Kozarec omogoča istočasnost različnih marketinških dejavnikov:

  • prostor za oglaševanje,
  • pozicioniranje ekološko ozaveščenost podjetja/blagovne znamke/dogodka,
  • dolga življenjska doba izdelka in
  • spomine na dogodek v domu uporabnika.

Kozarec je idealen spomin, ki zagotavlja dolgotrajni marketinški učinek na domu potrošnika. CupUp personalizirani kozarci so subtilni promocijski material z zgodbo; diskretnejši, elegantnejši, trajnejši in bolj uporabni so od letaka, obeskov, značk in podobnih promocijskih materialov.


Najboljši za kakšne priložnosti?

  • Primerni so za organizatorje dogodkov in festivalov,
  • marketinške agencije,
  • športne klube,
  • turistična društva in agencije,
  • velike korporacije,
  • občine,
  • proizvajalce pijač,
  • distributerje,
  • hotelirje (za na bazene, nočne klube, trase, dogodke,…),
  • mestne prireditve,
  • za podjetja kot promocija blagovne znamke ali izdelka (na konferencah, sejmih, kongresih, predstavitvah, dogodkih, interno uporabo, …)

Mi poskrbimo za vse

Spremenite svojo prireditev v zeleno prireditev!